پاسداشت مقاومت با راه اندازی پویش مردمی «قیام قاسم»| ۱۲۰۳کانون فرهنگی هنری برای بزرگداشت سردار سلیمانی به خط شدند

پاسداشت مقاومت با راه اندازی پویش مردمی «قیام قاسم»| ۱۲۰۳کانون فرهنگی هنری برای بزرگداشت سردار سلیمانی به خط شدند

تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۱
نعمتی گفت: آئین های گرامیداشت سومین سالگرد سردار شهید قاسم سلیمانی بصورت مردمی با هدف تبیین مکتب این شهید والامقام که امنیت منطقه به برکت ایثار ایشان برقرار است، در سطح هزار و ۲۰۳کانون فرهنگی هنری مساجد استان مازندران برگزار می شود.

رجب نعمتی،‌در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و تشریح فعالیت های ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران به مناسبت سومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: پویش مردمی «قیام قاسم» با هدف پاسداشت مقام معنوی و جایگاه اجتماعی، نظامی، اخلاقی، مسجدی و... این شهید والامقام در سطح کانون های مساجد استان راه اندازی شد.

 

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مازندران با بیان اینکه کانون های مساجد استان ویژه برنامه های مختلفی را برای اجرا تدارک دیده اند، افزود: قرائت قرآن در قالب طرح تلاوت نور هدیه به روح پر فتوح حاج قاسم سلیمانی از جمله این برنامه هاست.

 

نعمتی بااشاره به اینکه سردار سلیمانی جایگاه ویژه‌ای در بین ملت ایران و امت اسلام دارد، بیان کرد: آئین های گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی بصورت مردمی با هدف تبیین مکتب این شهید والامقام که امنیت منطقه به برکت ایثار ایشان برقرار است، برگزار می شود.

 


وی از برگزاری مسابقه کتابخوانی از کتاب «از چیزی نمی ترسیدم» زندگینامه سردار سلیمانی خبر داد و گفت: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه به سامانه بچه های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه نمایند.

 

نعمتی از ختم جمعی سیصد و سیزده هزار صلوات به همت اعضای کانون‌های مساجد برای سردار سلیمانی خبر داد و یادآورشد: اجرای پاتوقی سرود و تئاتر توسط بچه های مسجد به صورت میدانی در مساجد، محلات و میادین اصلی نیز از دیگر برنامه هاست.

 


وی با بیان اینکه ختم حدیث کسا و قرائت دعای ندبه نیز در سطح ۱۲۰۳کانون فرهنگی هنری مساجد مازندران انجام می شود، گفت: تبلیغات محیطی و فضا سازی در مساجد و محلات و کانون ها نیز مورد توجه بچه های مساجد است.

 

نعمتی به اهمیت فعالیت در عرصه مجازی با هدف معرفی سردار قاسم سلیمانی بعنوان الگوی کامل اخلاقی،‌ولایتمداری، صبر،‌استقامت،‌دینداری و... به نسل نو اشاره کرد و افزود:  انتشار#قیام قاسم در فضای مجازی نیز به همت اعضای کانون های مساجد استان پیگیری می شود.

 

 

پایان پیام/ 286